sobota 5. listopadu 2016

Včera jsem formou krátkého videa uveřejnil svůj názor na ne-provokaci směrem k manželce prezidenta Miloše Zeman.
Dnes bych doplnil, že se podle mě jednalo o takové drobné okopnutí kotníků, které pokud nevyjde 
tak se skoro nic neděje. Vlastně je tu pak pádný důvod si do medii postěžovat, že Zeman opět rozděluje společnost. 
Paní ředitelka přítomnost štábu zdůvodnila natáčením dokumentu, mám to tedy chápat tak, že když se z představení omluvila paní Ivana Zemanová, tak už důvod k natáčení nebyl?

Dlouhé roky jsem se věnoval historickému šermu a od nikoho jsem neviděl ani kousek dotace. Dokonce ani z Norských fjordů nic nepřiteklo a ani od starého Choroše. Byli jsme registrovanou skupinou a dotace žádné. Financování tělocvičen, historických seminářů, škol, rekvizit, replik zbraní a zbrojí za své, Výrobu bot a šití kostýmů stálo fakt pořádný balík a vše jsme táhli ze svých zdrojů. Snad protože jsme nebyli zisková parazitovka, jsme se museli spoléhat jen na sebe. Když nás jednou nějaký pořadatel požádal, zda bychom mohli mít během vystoupení za zády tibetskou vlajku, tak jsem ho jako hejtman skupiny poslal do prdele. Jedinou vlajku před kterou jsme hodlali šermovat a na kterou jsem hrdí byl ta naše. Raději bychom odřekli vystoupení, než tenhle kýčovitý trapas.  
 Takže ano, ať si věší svoje fangličky, ale ať se spolehnou na své zdroje a ne na ministerstvo kultury.  
Ale pokud tam je propagátor přičlenění Česka jako 16. spolkové země Merkelistánu pan Herman, pak vlastně chápu...

Druhá poznámka souvisí s blížicím se 17. listopadem, Očekávám fakt velký průser a pokus o násilnou majdanizaci. Kanadskej strejda Brady sice dostal vagon metálů, ale tak nějak to zcela neklaplo, Dalajláma se taky málo snažil a kavárenský orloj na Staromáku byl poměrně slušné fiasko, byť lakované jako super žůžo spontání akce nespokojeného lidu.
 Na rovinu přátelé, ten nespokojený lid jsou ministři, primátoři, starostové a další poblitici spolu s pateticky naladěnou částí umělců a prominentů?
Přeji pohodový víkend.



Žádné komentáře:

Okomentovat